Monday, April 14, 2014

Suprise me !!

Assalamualaikum. . . . .


rose dapat suprise lagi keesokkan harinya lepas malam tu suprise birthday rose kat marina dengan mama & adek-adek...happy sangat sampai nangis-nangis kennn..hihihihi! so esok harinya dia buat suprise lagi..suruh balik keje awal ada hal lah sampaikan xnak bagitahu nak pergi mana...

rupa-rupanya dia bawak makan tempat yang rose suka Swissomelt Restaurant ;) so anda-anda layan gambar jela !

Restaurant Swissomelt...

Chicken Chop Blackpaper (rose punye)

Pasta Meatball

Lamb Chop Mushroom (tunang punye)

Kami berdua suka minum air yang sama...Honey Lemon Ice and this our dinner :)

lepas sehari bekerja of course we all is lapar...hahaha,Licin!!

tepek muka tuan dgn tunangnya sat! muka yang kekenyangan,,,hikhikhikhik


Ok! itu lah dia,sambungan cerita yang dimana dia buat suprise harijadi untuk rose dan esoknya pula bawak rose makan di restoran kegemaran rose..Western Food kebanyakkannya dan yang pasti ownernya orang melayu iaitu kak Jalilah Ishak.Satu nama yang da ngetop dikawasan manjung,lumut,sitiawan...semua orang kawasan sini taw kedai nie kat mana siapa owner dia...sebabnya kak jalilah seorang yang humble,mesra pelanggan dan dia sama sekali tidak keberatan dengar kritikan dari customernya...kak jalilah nie sentiasa ada buat kelainan untuk memuaskan hati pelanggan..rose sendiri da terbukti suka dengan servis restoran swissomelt nie...Nora kasi 4 bintang!!!! :)

ini menu yang kami order,promo April Extravaganza !!!


Dan restaurant swissomelt juga menyediakan acara makan seperti Candle Light Dinner,Birthday Party,Anniversary dll...pada rose memang cantik sangat,terpikir pulak nak buat untuk encik tunang time harijadi dia nanti..hehehe (noted!)


Candle Light Dinner

Anniversary






Semuanya sweet sangat,mungkin dekonya xberapa nak mewah tapi moment yang penting ok!! so rose plan nak buat suprise untuk dia...hehehe :)


Next . . . . .

1 comment:

  1. waa betul betul suprise...

    singgah sini dr blig dayangdeno..done follow

    ReplyDelete

© Copyright 2014 Reserved to Rose l Designed by DayangDeno