About Me :)

Assalamualaikum! :)

Saya Rosnah Binti Abdu Rakman berumur 23 tahun,berasal dari kota kinabalu sabah.sejak kecik lagi mama & papa dah bawak berhijrah ke semenanjung jadi membesar pown di manjung perak.masa tu ekonomi xstabil lagi,papa kerap berpindah kerja ke johor,port dickson,perak jadi rose dengan mama sentiasa ikut papa kemana je papa pergi,lagi pown papa xbiasa berjauhan dengan mama dan anak kesayangannya,,huuuu :)

Sebelum berpindah ikut mama dengan papa ke semenanjung,rose tinggal dengan atok kat kampung lagi,,masa tu baru tadika..masuk darjah 3 baru rose ikot mama dengan papa.3 tahun kene tinggal kat kampung,tapi nasib baik lah ramai sedara mara yang sayangkan rose masa tu *giler depa xsayangkan rose,da la masa kecik comel* hikhikhik

Rose dgn adek yang kedua beza 7 tahun,mengomel je kat mama papa nak adik sebab xde kawan main,nangis-nangis tengah malam mintak adek..hahaha!! pastu selang bape bulan tu mama bagitau yang rose akan dapat adek,kemain excited lagi masa tu,siap bercakap kat perut mama "adek-adek cepat keluar tau,kakak nak main masak-masak" hihihihi

Pendekkan ceritanya,,,rose sekarang dah ade 6 orang adik beradik...5 perempuan 1 lelaki,,hihihihi!! rezeki dapat adek-adek yang ramai...rumah pown selalu je pungpang-pungpang bunyik bising mulut memasing..mama pown naik pening kekadang...hihihi

Alhamdulillah,,rose diberikan kesihatan yang baik dapat kerja tempat yang baik-baik,dapat bos pown yang baik...cukup bulan bagi mama duit belanja dan adek-adek bawak keluar makan luang masa sama-sama pown dah ok :)

Kesayangan rose =)

Mama & Papa
rose =)
nana adek no 2
Nina tudung pink adek no 3 dan Liana tudung biru tu adek no 4
Azlan adek no 5
Last sekali adek no 6,Dina namanye =)





I LOVE MY FAMILY . . . . . . . Mmmmuuuaaaahhhhh !!!!

1 comment:

  1. salam perkenalan rose. followed your blog follower #32

    ReplyDelete

© Copyright 2014 Reserved to Rose l Designed by DayangDeno